Monday 19 August 2013

Has my Girlfriend turned into the Elfin Queen?

So, Sheila added my blog to her blogspot and I asked her how she did that, so I could add hers.  She replied "Follow this path..."  Suddenly I felt like the 13th Century Scots Seer Thomas the Rhymer, whom in The Ballad of Thomas the Rhymer the Elfin Queen tells,

See ye nocht thon narrow road,
sae thick beset wi' thorns and briars?
Thon be the path o' wrychtiswance*,

though efter it bot few enquiries.

And see ye nocht thon braid, braid road,
which lies across the lily leven?
Thon be the path o' wickedness,
though some wad call it the road tae Heaven.

And see ye nocht thon bonny road,
that winds aboot the fernie brae?
Thon be the path tae fair Elfland,

whaur ye and I this nicht maun gae.

 *wrychtiswance: Middle Scots; "righteousness".

Whatever, Sheila often thinks I'm away with the fairies, and she will always be MY Elfin Queen.

1 comment: